Dåligt läge för...

Tipsa om nyheter

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Kontakt:

Dåligt läge för...

Inlägg av Nicke »

en oljefläck...

Å jag som åkt ända från Gällivare.

I går tog jag mig till MC-Collection för att se på dödsryttarshowen.
Tyvärr hade en av grabbarna slirat av väg(g)en pg.a. en av Indianerna lämnat ett oljespår efter sig.

Han blev dessbättre inte svårt skadad, men både öm och missfärgad.

Ta chansen att se showen innan den rullar vidare. Håller till vid MC-Collection fram till den 15 september.
Kolla efter tiderna på MC-C:s hemsida. (Ring oxå gärna för säkerhetsskull innan och kolla statusen, ifall ni skall åka långt).

Vi tröstade oss med en vända på muse'et. Alltid lika faschinerande...

Från den 3:e oktober blir utställningen ändå vackrare. Då inleds tema "Italien". Då kommer ca. 70 av de ungefär 115 hojarna i utställningen att bytas ut mot sköna italienska ersättare. Bl.a. en Daytona RS och en MGS 01 kommer att göra V7Sport:en sällskap.

Dessutom kommer många av maskinerna vara QR-kodade, för att man med hjälp av sin smartphone också skall kunna njuta av objektens akustiska skönhet. Undrar om det är en slump att detta införs nu när italienarna tar ö ver? :)

Inträdet är 110 kr och gäller både för showen och utställningen. (90 kr för pensionärer).

http://wwwu.mc-collection.com/kalendarium.html
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX

Re: Dåligt läge för...

Inlägg av geguzzi »

Två veckor Kvar till MC-Collection TEMA ITALIEN
http://www.mc-collection.com/kalendarium.html

/geguzzi

Nicke skrev:en oljefläck...

Å jag som åkt ända från Gällivare.

I går tog jag mig till MC-Collection för att se på dödsryttarshowen.
Tyvärr hade en av grabbarna slirat av väg(g)en pg.a. en av Indianerna lämnat ett oljespår efter sig.

Han blev dessbättre inte svårt skadad, men både öm och missfärgad.

Ta chansen att se showen innan den rullar vidare. Håller till vid MC-Collection fram till den 15 september.
Kolla efter tiderna på MC-C:s hemsida. (Ring oxå gärna för säkerhetsskull innan och kolla statusen, ifall ni skall åka långt).

Vi tröstade oss med en vända på muse'et. Alltid lika faschinerande...

Från den 3:e oktober blir utställningen ändå vackrare. Då inleds tema "Italien". Då kommer ca. 70 av de ungefär 115 hojarna i utställningen att bytas ut mot sköna italienska ersättare. Bl.a. en Daytona RS och en MGS 01 kommer att göra V7Sport:en sällskap.

Dessutom kommer många av maskinerna vara QR-kodade, för att man med hjälp av sin smartphone också skall kunna njuta av objektens akustiska skönhet. Undrar om det är en slump att detta införs nu när italienarna tar ö ver? :)

Inträdet är 110 kr och gäller både för showen och utställningen. (90 kr för pensionärer).

http://wwwu.mc-collection.com/kalendarium.html
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar