Tipsa medresenärer...

Tipsa om nyheter

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Tipsa medresenärer...

Inlägg av Nicke »

Hej.

Jag är säker på att de flesta av er har en favoritväg som får pulsen att dansa i glädje. Likaså har ni säkert några fina favoritstopp som mål för mc-njutarturer. Ett fik, en restaurang eller något annat fint pitstop längs en trevlig vägsträcka, eller ett lämpligt mål för en mc-tur (även om ju själva turen, eller vägen är det verkliga målet...)

Kan inte ni vara lite generösa och dela med er av era tips, antingen på vår egen äventyrsflik, eller också på denna hemsida:

http://www.bikersstop.se/bikersstops/?p ... ype=&date=

På så sätt får vi alla nya orsaker att ta vara på vägen och livet.

(Å det är väl inte bara i Skåne det finns guldkorn, eller?)

Mille grazie
Ciao / Ne
Leffe Rauk, Visby
Guzzifantast
Inlägg: 53
Blev medlem: 26 nov 2008, 18:29
Mina motorcyklar: BSA 125,Blue Fighter150, Indian Big Chief 1200,Vespa 125, Vespa 150, Triumph 650, Suzuki 650, Suzuki 750, Suzuki 1400, Honda ST 1100, Harley D. Electra Glide Classic och NU Moto-Guzzi California EV + Guzzi 1200 GL NORGE

Re: Tipsa medresenärer...

Inlägg av Leffe Rauk, Visby »

Ja! Alla vägar på Gotland kan rekommenderas, men man får ta det lite easy´t när man närmar sig kusten - det kan bli blött..Det Ni fick uppleva här på vår träff var bara ett litet skrap av verkligheten. Ha det!
Skriv svar