Intressant test!
Som mattemänniska funderar man alltid på ifall och hur de skall lyckas få plus och plus att bli till minus.
Lyckas de också den här gången? Läs så får du C (som jag brukar säga...
http://www.cycleworld.com/2014/05/27/ho ... fications/
Calif Vs Hondhaha
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Calif Vs Hondhaha
Ciao / Ne
-
- Minoreguzzisti/utvecklingsombud
- Inlägg: 19
- Blev medlem: 28 jun 2012, 19:16
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Stelvio NTX 8V 1200,-12
Moto Guzzi 850 t3 -78
Re: Calif Vs Hondhaha
Jo, mycket intressant läsning!
Provkörde en custom variant av Californian, nu när jag var på Skåne-träffen, man blev imponerad av motorn! Hur pass tidigt som den drog iväg från låga varv!
Tyckte det var fördel med växelpinnen vid fotplattan, kunde man växla "normalt" med tån, istället för hälen, om man är ovan vid det.
Tyvärr satt fotplattorna lite för högt upp för mina ben, blev dålig vinkel för höften, flyttar man fram plattorna för min del, sitter man väldigt bra!
Provkörde en custom variant av Californian, nu när jag var på Skåne-träffen, man blev imponerad av motorn! Hur pass tidigt som den drog iväg från låga varv!
Tyckte det var fördel med växelpinnen vid fotplattan, kunde man växla "normalt" med tån, istället för hälen, om man är ovan vid det.
Tyvärr satt fotplattorna lite för högt upp för mina ben, blev dålig vinkel för höften, flyttar man fram plattorna för min del, sitter man väldigt bra!
Minoreguzzisti/utvecklingsombud