The year of the Goose

Tipsa om nyheter

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

The year of the Goose

Inlägg av Nicke »

Följ med den förmodat intressanta bloggen där vi får följa Davey, en färsk motorcyklist i USA, som får börja sitt tvåhjulsliv med att låna en ny Guzzi under ett år.

http://bit.ly/1yIax5q
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: The year of the Goose

Inlägg av Nicke »

Det här ger också ett bra tips att ta lärdom av.

I dagens värld kan man om man är om sig och kring sig, inte feg utan snarare kreativt framfusig få till sådana här "uppdrag"

Skriv ett inspirerande mejl till Lamborgini och berätta att du fantiserat om att skriva en blogg där du berättar hur fantastiskt det är att leva sin dröm under ett år.

Man kan självklart få ett "nej"... men frågar man inte, kommer man sannolikt inte att ha någon större chans att få ett "ja" heller...

Nä, nu ska jag ut och varmköra Lambon...
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: The year of the Goose

Inlägg av Nicke »

Positivt tänkande är en framgångsfaktor...

"Don’t do what I did: If you think you want a motorcycle, don’t wait until you’re pushing 40 to get around to trying it out. Injuries heal faster when you’re younger."

(Ur bloggen)
Ciao / Ne
Skriv svar