om man är SMC-medlem eller ej.
Platsen är Åmans motorslip i Falun kl. 10.00 - 12.00 , jag kommer själv att medverka som
instruktör och ser fram emot att se åtminstone någon Guzzi.
En avgift på 50kr kommer att tas ut , i gengäld så ingår fika.
Välkomna