Moderator: Moderatorer
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619 Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza) MG Stornello -71(Storne) Har ägt: MG California (Fetguzzin) MG Nevada
Ort: Järfälla
Inlägg
av GuzziKungen » 02 jun 2009, 20:27
Visste ni att man kan köra på gocartsbanan i Amsberg varannan Söndag kl.13.00 hela sommaren.
Nu på Söndag är det dags igen 150kr för SMC-ansluten och en 2hundring för övriga.
Självklart kommer jag att ta emot er , välkomna
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
suzzi
GuzziFanatisk
Inlägg: 253 Blev medlem: 23 okt 2008, 09:52
Mina motorcyklar: Moto Guzzi California EV -99, Victoria Swing -56. Typhoon 200cc -53.
Ort: Bro
Kontakt:
Inlägg
av suzzi » 02 jun 2009, 20:47
(var ligger amsberg?
)
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619 Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza) MG Stornello -71(Storne) Har ägt: MG California (Fetguzzin) MG Nevada
Ort: Järfälla
Inlägg
av GuzziKungen » 02 jun 2009, 21:38
suzzi skrev: (var ligger amsberg?
)
C,a 1mil väster om Borlänge.
Om du vill köra gocartbana lite närmare så titta efter Rörken i Uppsala eller
Tuvängen utanför S-tälje.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1113 Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu) V85TT 2023
Ort: Brottby
Inlägg
av Raz » 02 jun 2009, 23:27
Å andra sidan är Borlänge en utmärkt dagstur för en Tokholmare! Kör man till Uppsala hinner ju sumpen knappt bli ljummen.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619 Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza) MG Stornello -71(Storne) Har ägt: MG California (Fetguzzin) MG Nevada
Ort: Järfälla
Inlägg
av GuzziKungen » 03 jun 2009, 05:35
Raz skrev: Å andra sidan är Borlänge en utmärkt dagstur för en Tokholmare! Kör man till Uppsala hinner ju sumpen knappt bli ljummen.
HELT RIKTIGT
Tänkte själv ta den som en dagstur ,någon som vill hänga på
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
suzzi
GuzziFanatisk
Inlägg: 253 Blev medlem: 23 okt 2008, 09:52
Mina motorcyklar: Moto Guzzi California EV -99, Victoria Swing -56. Typhoon 200cc -53.
Ort: Bro
Kontakt:
Inlägg
av suzzi » 03 jun 2009, 12:54
när måste man åka för att hinna till 13.00?
jag måste ju jobba först tyvärr
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619 Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza) MG Stornello -71(Storne) Har ägt: MG California (Fetguzzin) MG Nevada
Ort: Järfälla
Inlägg
av GuzziKungen » 03 jun 2009, 14:31
Startar man 10.00 så landar man lagom till 13.00.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
suzzi
GuzziFanatisk
Inlägg: 253 Blev medlem: 23 okt 2008, 09:52
Mina motorcyklar: Moto Guzzi California EV -99, Victoria Swing -56. Typhoon 200cc -53.
Ort: Bro
Kontakt:
Inlägg
av suzzi » 03 jun 2009, 19:53
tja, det blir ju i så fall vad man brukar kalla för "hårfint", jag brukar vara klar först vid tiotiden, i bästa fall, men då har jag inte fått någon frukost ännu
så det hinner jag nog inte med