Tyst i klassen!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Tyst i klassen!!

Inlägg av Nicke »

Förlåt, försöker verkligen låta bli att låta käft-topparna glappa men den stora tystnaden blir för mycket att bära för en norrlänning som inte står ut den kompakt tystnad.

Ser att många är in och försöker hitta några nya friska tankar att beakta. Tack för det! Kan berätta att vi haft några fantastiskt fina soldagar här efter en riktigt bedrövlig period på några veckor.

Just nu ligger jag på vardagsrumsgolvet med en riktigt tjärdoftande Whiskey inom räckhåll och lyssnar på ett mysigt regn utanför den öppna altandörren. Alldeleles nyss har elva mysiga kvinnliga kollegor lagat sig hem efter en trevlig avslutning på en av terminens sista jobbveckor. (Ett tips: Bli lärare, lönen är kass, men det finns andra förmåner...)

Ute på garageuppfarten står mina älskade och välformaterade signorinor och väntar på att rullas in i garaget. När man är lite lätt dopad efter en kväll med mycken gemyt, god mat och dryck blir det så uppenbart hur vackra och fulländade linjerna är på de älskade tvåhjulingarna.

Och en hel sommar tillsammans har vi framför oss...

Ha det gott sovande Guzzisverige.
Ciao / Ne
guzziake
GuzziFanatisk
Inlägg: 107
Blev medlem: 18 mar 2007, 23:42
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V7 Stone 2021. Moped: Oscar College Prototipo (tubone) Har ägt: California 1996. Stone Metal Crome 2002. Griso 1100 Årsmod.2006. HD xl 1200c 2004. HD FLD Switchback 2012. Moto Guzzi Eldorado 1400 2015. Moped: Gilera 50 TS .
Ort: Brålanda

Inlägg av guzziake »

:twisted: I Dalsland dricker vi ofärgad sprit. Leverantör okänd. Trevligt med en kulturell och levande guzziförare. Vi få kommandes från bushen, ålderstigna, giktbrutna, dock varmhjärtade och fortplantningskunniga, önskar att få höra om diverse utflykter inom en överstigbar radie. Innehar plånbok och tandborste. Dock ej regntätt tält.
Skriv svar