Ryktet om min död....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Ryktet om min död....

Inlägg av Nicke »

Hej Guzzar och Guzzifolk.

Det har varit så härligt att se ett annat namn stå som senaste användare på min lilla plats att jag inte haft hjärta att skriva eller komentera.
Men naturligtvis går det inte att förhindra fingerspringet på de lockande tangenterna i all oändlig evighet. Därför ber jag ödmjukt om att någon vänlig själ ser till att putta bort mig från toppen av tyckartäppan med ett litet inlägg. Om jag inte genast ger mig till att svara beror det blott och bart på att jag vill njuta enligt ovanstående resonemang.

Här i Gällivare är det så varmt och soligt att asfalten spricker och smälter. Nu längtar jag faktiskt efter lite regn.
På måndag skall jag och några kollegor vandra in i Muddus nationalpark med ett femtiotal åttondeklassare för ett par dagars vildmarksliv i en riktig urskog. Där kommer vi att röra oss bland tallar som bara var små ynglingar på si så där 200 år när herr Eriksson/Wasa tågade in i El Stocholmo...

Ha det gott, det skall jag ha 8)
Ciao / Ne
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655
Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke

Inlägg av Tina »

Lycka till med myggen, själv kommer jag befinna mig djupaste Småland = Hultsfred där en dam vid namn Gudrun drog fram för några år sedan och välte alla tallar.
Lycka till med att hålla rättning il edet på alla 8:rna.
Här i sydliga nejder har vi också varmt, minst lika varmt som du men inte smälter asfalten för det....har ni en annan sort där uppe i norr?? :lol:

Ciao
Tina 8)
Skriv svar