Se ner!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Se ner!!

Inlägg av Nicke »

Alla som färdas i mina trakter. Ty nu är det frost och ishalka.
I går kom det ner härlig vit nederbörd som inte genast gör en blöt och kall i skinnet...

(Plockade förövrigt upp Kawasakin ur sjön igår, inser att jag inte är lika cool som förut. Rekordet är för min del 22 oktober med våtdräkt)
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Se ner!!

Inlägg av geguzzi »

hej!
i huvudstaden så hade den där nollan på kvicksilvret letat sig hit i morse, även här går det åt det kalla hållet men man får hålla ut lite till :mrgreen:
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655
Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke

Re: Se ner!!

Inlägg av Tina »

Även här nere i Smålands mörka skogar lär det ha varit frost i natt. Inte för att jag själv är uppe så tidigt att jag kan kolla men bonden där jag köpte ostkakaemjölken sa att det var så.
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Freddan
GuzziFanatisk
Inlägg: 132
Blev medlem: 25 jan 2009, 22:42
Mina motorcyklar: griso 1100
Ort: Göteborg

Re: Se ner!!

Inlägg av Freddan »

Nu när vi ändå är igång så kan jag meddela att det även var frost på sveriges framsidan idag på morgonen.., så nu är det bara att gå upp på vinden och rota fram långkallingarna.. tyvärr, tyvärr..

Men, senare på dagen var det ett underbart höstväder med en fantastist varm värmande sol som sken allt va den förmådde. :)
Hoppas på bra väder till helgen så man kan ut och finåka/njuta lite..

Ha de!!
Freddan
Alkohol har, trots många försök, aldrig botat någon förkylning-men det har aldrig någon läkare heller...
Användarvisningsbild
-ah
GuzziFanatisk
Inlägg: 327
Blev medlem: 02 apr 2007, 22:03
Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
Ort: Limhamn

Re: Se ner!!

Inlägg av -ah »

Och i djupaste södern aser sig kvicksilvret sig ner åt +13*-strecket strax runt soluppgång.
Hu, vad kallt det är! :mrgreen:
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Se ner!!

Inlägg av GuzziKungen »

Och som Do 12 så skulle jag avlagt rapport om jag vore där ,men kallt sammanfattar nog det mesta.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Se ner!!

Inlägg av geguzzi »

idag har solen varit famme hela dagen och värmt 08 staden 8) riktigt skönt typiskt att man är på uppdrag och kan ej köra guzzi :cry:
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar