Floating weightless in the tropics...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Floating weightless in the tropics...

Inlägg av Nicke »

Haer var det livat... :?

Haelsningar fran ett fantastiskt paradis haer pa Sri Lanka. Grymmaste semestern jag haft, spoar Thailand sa det stanker om det...

Typ 50 - 60 grader varmare aen det varit hemma i Gaellivare den senaste vecka, gor ju inte att man laengtar hem sa verst mycket...

Tyvaerrr inga Guzzis, vilket avslohar att det aer ett U-land. Det verkar dock som om Piaggio borjat komma loss med forsaljning av Tuk-tuks. Gott. for det finns en hur stor marknad som helst.

Trafiken haer for dock t.o.m trafiken i Italien att verka helt somngangaraktig. Efter en tvadagars rundresa haer har jag sett livet passera revy hur manga ganger som helst. Helt sjukt!! Gar inte att forklara eller ens forsta, maste upplevas, men snalla lat helst bli...

Ha det gott, skot om er
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Floating weightless in the tropics...

Inlägg av Nicke »

Ciao / Ne
Skriv svar