Nu bygger vi psyke igen....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Nu bygger vi psyke igen....

Inlägg av Nicke »

En lång härlig helg med en massa tid att spendera på trevliga aktiviteter både i, men främst utanför garaget....

Då är det alltid lika stärkande för knopp och själ att öppna upp de två och se att världen ånyo draperats i vitaste vitt.
Förlåt käre God of speed för att jag inte utbrister i tacksägelse över de två decimeter nyfallen snö som helt och hållet förändrar mina helgplaner, men jag vete icke längre vad jag göro.

Thailand here i come! I hope... (I teorin en fin kur för att börja längta efter snö och kyla igen 8) )
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Jari
GuzziFanatisk
Inlägg: 415
Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79
Ort: Bygdeå

Re: Nu bygger vi psyke igen....

Inlägg av Jari »

Min vän det smälter lite fortare där borta.
Så du kan åka hoj året runt.
Ska jag vakta din bastu under tiden o ha trevliga middagar med din bror o din svägersta??
Kanske ha ett Guzzi Party??
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Nu bygger vi psyke igen....

Inlägg av Nicke »

Jo, det vore perfekt. Bjuder du dem på dina fina kantarellmackor är jag säker på att de vill adoptera dig.
Ciao / Ne
Skriv svar