Idag har det tillkommit några nya bildgallerier under "Fotogallerian/Fler gallerier".
Bl.a några bilder från förra gången vi hade träff ihop med SMTT i Söderhamn, vilket det ju
blir repris på även denna höst
Med vänlig hälsning! //Tobbe J (Medlems-ansvarig MGCoS)