PS.
Snälla, skaffa 2st. ljuddämpare, modellen kräver det!
DS.
Tillökning
Moderator: Moderatorer
Re: Tillökning
har tidigare inte gillat centauren men får ändra mig nu när jag såg bilden på din,den är ju ursnygg o häftig som en ducati monster men häftigare,vet inte riktigt varför jag ogillade centauron tidigare har för mig dem släppte nån model av den som såg ut som en romersk hjälm el liknande kanske därför njut av den urhäftig
- Raz
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023 - Ort: Brottby
OM det slutar med att du behöver en ny styrbox så har jag en, till låns om inte annat. Men det är säkert inte så illa.
Alive and ticking
The world is my dyno!
Alive and ticking
The world is my dyno!
- ekoxen
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: .
1000 Le Mans IV -85
V10 Centauro -97
1200 Sport - 10
Tidigare: Honda CB 125, Yamaha XJ650, Suzuki GS 1000G, GSX 1100EF & ES - Ort: Hammar, Kungälv
Jag har dubbla uppsättningar av dubbla ljuddämpare, eller hur man nu skall uttrycka det, men inget är monterat på bilden.
Den är ju inte riktigt original, bakramen är höjd och den är lite smalare om rompen. Kjelle (som ägde den först) gjorde den slankare genom att sätta vertikala "sidostycken" under sadeln, original sväller ju ut åt sidorna. Dessutom kapade han av det stora plastsjoket som (i original) täcker sidan av tanken och utrymmet ovanför fotpinnarna, så det bara täcker tanksidan. Jag tycker faktiskt den är snyggare än original (ursäkta Tobbe) och kan bara lyfta på hjälmen och buga för för "plastikkirurgen" Kjelle.
Till helgen hoppas jag börja felsöka, kommer troligen att synas under "köpes" ... tackar för ditt erbjudande, Raz, hoppas bara slippa utnyttja det.
Micke
Den är ju inte riktigt original, bakramen är höjd och den är lite smalare om rompen. Kjelle (som ägde den först) gjorde den slankare genom att sätta vertikala "sidostycken" under sadeln, original sväller ju ut åt sidorna. Dessutom kapade han av det stora plastsjoket som (i original) täcker sidan av tanken och utrymmet ovanför fotpinnarna, så det bara täcker tanksidan. Jag tycker faktiskt den är snyggare än original (ursäkta Tobbe) och kan bara lyfta på hjälmen och buga för för "plastikkirurgen" Kjelle.
Till helgen hoppas jag börja felsöka, kommer troligen att synas under "köpes" ... tackar för ditt erbjudande, Raz, hoppas bara slippa utnyttja det.
Micke
1000 Le Mans. På ytan rå - innerst inne brutal.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.