Skulle fabriken gjort en sån här, istället för V7.an?
http://www.radicalguzzi.com/bilder-zur-retro-v7-sport/
1200 cc V7
Moderator: Moderatorer
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Inlägg: 1619
- Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Re: 1200 cc V7
Håller med 

Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Re: 1200 cc V7
... Men inte jag...
Den där motorcykeln skulle definitivt inte kunna vara byggd av Italienska byggare vill jag bestämt hävda.
Motorn harmonierar ju inte estetiskt på något sätt med den tighta karaossen, eller?
Men om man nu helst av allt bara vill ha en massa bang for the buck; Varför då inte skohorna in 14-hundraspisen i stället?

Den där motorcykeln skulle definitivt inte kunna vara byggd av Italienska byggare vill jag bestämt hävda.
Motorn harmonierar ju inte estetiskt på något sätt med den tighta karaossen, eller?
Men om man nu helst av allt bara vill ha en massa bang for the buck; Varför då inte skohorna in 14-hundraspisen i stället?

Ciao / Ne