VARNING FÖR VIRUS
Moderator: Moderatorer
VARNING FÖR VIRUS
Hej alla Guzzifolk de är väldigt mycket virus på hemsidorna. Är det någon som har bra virusprogram och all spam. Jag själv har Norton späm men det tar inte allt.Titta bara på DET VAR BETTRE FÖRR 
Använder Avast. Det fungerar underbart bra. Är mycket lätt att hantera. OCH det är helt gratis för privatpersoner!
Norton, F-secure, Norman och andra verkar rena stenåldern i jämförelse!!!!!
Rekomenderas starkt!
PS. Används i kombination med separat brandvägg. Duger utmärkt med den som finns som standard i XP, Vista och liknande.
Norton, F-secure, Norman och andra verkar rena stenåldern i jämförelse!!!!!
Rekomenderas starkt!
PS. Används i kombination med separat brandvägg. Duger utmärkt med den som finns som standard i XP, Vista och liknande.
Åkte 750 Nevada -96
Tippset
Jag tackar för detta tippset Göran W. Men jag har XP Vista jag ska kolla om de är rätt instalerat eller upp
daterat
Re: Tippset
Funkar utmärkt även i Vista! Jag har både Xp och Vista uppkopplade!!!mike skrev:Jag tackar för detta tippset Göran W. Men jag har XP Vista jag ska kolla om de är rätt instalerat eller uppdaterat
Säg till om du vill ha Avast skickat till dig!
Åkte 750 Nevada -96
- Bengt C
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: .
Le Mans III -83 - Ort: Bohuslän
Re: VARNING FÖR VIRUS
Jag fattar ingenting. Menar du att det är problem med denna tråd som länkar till yuoutube? Vad är problemet?mike skrev:Hej alla Guzzifolk de är väldigt mycket virus på hemsidorna... ...Titta bara på DET VAR BETTRE FÖRR
(youtube använder en teknik som heter Macromedia Flash, får man virus genom den?)