Redaktörn säger upp sig

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

Redaktörn säger upp sig

Inlägg av DeThomaso »

Då ingen verkar ett dugg intresserad av att bidra till medlemstidningens innehåll så tycker redaktörn att han är överflödig. Därför säger han ifrån sig uppdraget med omedelbar verkan. Kanske det är dags att lägga ner medlemstidningen då det numer finns diverse forum på internet som fyller precis samma funktion (bl.a Facebook) för att sprida information. Därmed står jag nu till förfogande om något annat behöver göras i klubben.
Ha det gött alla
Mvh Medlem 1155 Thomas Nyvell (fd.redaktör)
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1244
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Redaktörn säger upp sig

Inlägg av geguzzi »

Hej Thomas

kämpa vidare lite till du gör ett jätte jobb..
kom på nästa möte och fundera en gång till, vi behöver dig i Klubben.

geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: Redaktörn säger upp sig

Inlägg av Raz »

Jag har en ide till en rätt cool artikel, jag ska bara få tummen ur ar$ulet :lol:

Som Perra skrev nånstans så är det väl inte hela världen om vi hoppar över ett nummer ibland, när det är fullständig torka på inlägg. Bättre det än både att lägga ner helt eller ge ut nummer på tre sidor trams. Drar man det ett steg till kan man ju helt överge iden att ha x antal nummer per år eller det-och-det datumet. Ge ut när det finns nåt!
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Skriv svar