Bandag!!!!Lördag 26/7 linköping!!
Moderator: Moderatorer
Bandag!!!!Lördag 26/7 linköping!!
Hej.I morron lördag ska jag åka till linköping o åka på bana.heldag tror det är börjar 9.00 står på deras hemsida,vore trevligt o få se några fler guzzis där//Daniel.....
Guzzi=Blues...
- Peter
- Guzzifantast
- Mina motorcyklar: V7-Sport-74
Kawasaki GPZ400S-88
Yamaha YBR 125 - Ort: Linköping
Re: Bandag!!!!Lördag 26/7 linköping!!
Är det LMS Trafiksäkerhetsutbildning för motorcyklister du tänker på?
Maskinen är tyvärr inte i skick, har inte hunnit anpassa bromsbackarna till trumman ännu - så det går icke.
Men helgen därpå är det "43-års racet" på Linköpings motorstadion. Det lär finnas en del intressanta klasser att följa där...
/Peter
Maskinen är tyvärr inte i skick, har inte hunnit anpassa bromsbackarna till trumman ännu - så det går icke.
Men helgen därpå är det "43-års racet" på Linköpings motorstadion. Det lär finnas en del intressanta klasser att följa där...
/Peter
Synd att du inte kunde,kul var det o bra väder. Kunde själv inte komma på 43 årsracet denna gång,brukar vara där varje år 
Guzzi=Blues...
- Peter
- Guzzifantast
- Mina motorcyklar: V7-Sport-74
Kawasaki GPZ400S-88
Yamaha YBR 125 - Ort: Linköping
Kan berätta att det deltog fler guzzi i tävlandet än det fanns bland åskådarna, och i klassen 250-1000cc t.o.m. -79 var 20% av ekipagen guzzi - helt fantastiskt kul! Mindre kul vara att bara ett av dessa ekipage var svenskt... Massor med Norrmän och någon riktigt snabb Finne.
/Peter
/Peter