För dom som är intresserad av var pengarna tar vägen
http://www.svmc.se/upload/%C3%85rsm%C3% ... mrerad.pdf
Om detta sedan behöver en ytterligare revision är inte jag man att avgöra.
JAG FRÅGAR IGEN VAD ÄR ALTERNATIVET OM MAN BRINNER AV ETT MOTORCYKELINTRESSE
Min familj består utav 5pers och vi betalar då 400kr per år , bara det gör att din beräkning
på alla miljoner sprack , eller vi kanske är ensamma om att betala familjemedlemskap
Men läs det som står i länken och återkom med en redogörelse som övertygar mig om att
även jag med min familj skall hoppa av eftersom vi inte är så smarta att vi förstått detta innan
Allt i redogörelsen faller inte mig heller på läppen men alla är vi olika med olika önskemål ,så även
i en organisation som SMC och går man på årsmöten och andra sammankomster så kan alla medlemmar
påverka inriktningen.
Dock är det väldigt svårt att påverka genom att kasta in handduken och säga att pengarna bara
går åt en massa strunt.
Som en parentes till uttalet om pengar till barnomsorgen så var det dagens fånigaste kommentar.
Vi hade ungarna på dagis i Håbo komun för ca 12 år sedan , man höjde taxan med 30% och försämrade samtidigt
barnomsorgen ungefär lika mycket (innan fick man lämna ungarna 06.30 ,efter 07.00,detsamma gällde hämtningstiderna ,dessutom så drog man ner på antal personal).