Siktar verkligen svenska......

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64

Siktar verkligen svenska......

Inlägg av Tobbe »

presidenten lika högt som den norska? :lol:

Måste nog upp till bevis vid tillfälle iallafall :mrgreen:
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Kontakt:

Re: Siktar verkligen svenska......

Inlägg av Nicke »

Åja, det hörs att du inte var närvarande vid NGzz01... Du kan ju kolla upp med några av de som var närvarande, vem som var den enda som klättrade upp och ställde sig på en A4-stor platta som var fästad i toppen på en tio meter hög telefonstolpe. Du kan ju oxå passa på och fråga vem som sedan med dödsförakt slängde sig ut mot den så påpassligt dinglande trapets som hängde ett par meter vid sidan om. När du ändå är igång och frågar kan du ju oxå kolla vem som var den enda som gjorde detta utan att slå ihjäl sig...

Aldrig har väl så många träffdeltagare skylt på sina dåliga ryggar och andra krämpor som en ursäkt för att inte behöva ta sig upp & ner på den läskiga stolpen. ("Det är rukken vet du...")

Men det var faktiskt så att två till vågade, de lyckades däremot inte greppa trapetsen och lyckligt rädda livhanken. Övriga träffdeltagare muttrade något om det uppenbara faktum att de enda som övervann sina ryggkrämpor samtliga råkade kom från Gällivare trakter. Vad som nog upplevdes som lite onödigt jobbigt av en del av de inkuranta, var att en av de tre med lite stake, var Maria som uppvisade mer av den varan än de flesta andra.
(Kanske dags att lägga nästa träff där igen... :wink: )
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64

Inlägg av Tobbe »

Biler och filmer måste fram som bevis, annars har det aldrig hänt :lol: :lol: :lol:
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Kontakt:

Inlägg av Nicke »

Filmen tog precis slut....

Nä, eller jo det gjorde den men faktiskt just in time för en gångs skull. Precis när jag greppade trapetsen så tog faktiskt filmen slut.

Du kan faktiskt få se den, men då krävs att du i din tur antar utmaningen.
Ciao / Ne
Skriv svar