Modet växlar och somliga jagar livet ur sig för att ständigt ligga i framkant.
De som hittat fram till djupa inre kvalitéer, slipper detta allt mer accelererande jagande efter substanslös yta för att vara nöjda.
Det är så skönt!
Kolla in listan på sexy-seven och njut vissheten:
http://motorcycling.speedtv.com/article ... exy-seven/
"Solid, endearing and very well supported, Moto Guzzi remains the best choice for the vintage biker seeking value, performance and reliability. In this regard, the Moto Guzzi has no peer."
The sexy seven
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
The sexy seven
Ciao / Ne
- ekoxen
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 555
- Blev medlem: 19 nov 2008, 08:36
- Mina motorcyklar: .
1000 Le Mans IV -85
V10 Centauro -97
1200 Sport - 10
Tidigare: Honda CB 125, Yamaha XJ650, Suzuki GS 1000G, GSX 1100EF & ES - Ort: Hammar, Kungälv
Re: The sexy seven
Fanns mera läsvärt där ...
http://motorcycling.speedtv.com/article ... mans-1000/
Vilken hoj man har! Måste gå tillbaka och läsa texten då och då, speciellt när motgångarna hopar sig.
http://motorcycling.speedtv.com/article ... mans-1000/
Vilken hoj man har! Måste gå tillbaka och läsa texten då och då, speciellt när motgångarna hopar sig.
1000 Le Mans. På ytan rå - innerst inne brutal.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
- Peter
- Guzzifantast
- Inlägg: 70
- Blev medlem: 05 sep 2007, 22:50
- Mina motorcyklar: V7-Sport-74
Kawasaki GPZ400S-88
Yamaha YBR 125 - Ort: Linköping
Re: The sexy seven
Inte för att jag vill hälla smolk i glädjebägaren, men när samme skribent även beskriver en 70-tals japan så här...Nicke skrev:...och njut vissheten: ...
...och det jag minns mest av kraftigare japs i slutet av 70-talet var ramar styva som gummiband med påföljande ormbeteende i minsta sväng samt rostfria skivbromsar som inte fungerade de första två hjulvarven i regn...As a modern classic, a sorted GT 750 is a joy to experience. With it's strong, flexible three-cylinder engine it is more than capable on modern roads [...] The qualities that made the Suzuki good 40-years ago exist still today, and these attributes are being recognized by the vintage bike community. A pure roadster brimming with quality and charm, get yours while you can
...ja då kan man ju bara hoppas att han var mer insatt när han skrev om vårt kära märke än när han beskrev japsen.
/Peter