Besök klubbens monter. Vi bjuder på finkaffe!

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Besök klubbens monter. Vi bjuder på finkaffe!

Inlägg av Nicke »

Även detta år kan klubben i samarbete med trevliga InkClub, bjuda våra medlemmar och andra intresserade besökare på riktigt italienskt finkaffe,

InkClub ställer upp med maskiner och kapslar som gör kaffepausen njutningsfull.

Var nu inte rädd att ni ska bli addicted av detta goda italienska kaffe!
Ni kommer nämligen att ha chansen att beställa er en alldeles egen fin Italico Mivita-maskin för endast 490:-
(Vilket är halva det ordinarie priset).

Jag är själv mycket nöjd (miss)brukare sedan förra året. Har faktiskt både en maskin här hemma i "klubbkontoret" och en "hemlig" i mitt klassrum på skolan.

Förra året hade vi en stadig tillströmning av kaffegäster, inte bara klubbmedlemmar utan också personal från andra montrar, som lät bjuda sina besökare på eget "fulkaffe", men själva flydde det, till förmån för vår läckra italienska bryggd.

Näe, nu blev jag själv så sugen av allt detta skrivande att jag måste puttra på en kopp...

Kopp på er!!
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Besök klubbens monter. Vi bjuder på finkaffe!

Inlägg av geguzzi »

Å Nicke nästa så jag tar en hoj tur ner för kaffet, finns det en säng plats över... :mrgreen:
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Besök klubbens monter. Vi bjuder på finkaffe!

Inlägg av Nicke »

Men Göran, har du inte verkligen inte en italiensk njutningsmaskin av den här typen i garaget? Ändå var det någon som sa att Göran, han är välutrustad. :-)
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Besök klubbens monter. Vi bjuder på finkaffe!

Inlägg av Nicke »

Stort, stort tack till alla besökare, samarbetspartners och självklart alla superduktiga mässarbetare som ännu en gång sett till att klubbens monter är den som är mest besöksvärd på hela mässan.

Till alla er som gillade det italienska finkaffet: Se gärna till att gynna vår samarbetspartner InkClub som ställer upp med kaffekapslar på mässan genom att köpa er en egen maskin och kapslar. Det är ett väldigt billig sätt att njuta för en stund. Får de sälja lite prylar, finns säkert chansen att de vill vara med på våra aktiviteter framöver också.

Kjelle rapporterar att en enda maskin har betjänat alla besökare och personal under hela mässan. Då kan man snacka om att maskinen genomgått ett riktigt "endurance test". Om en maskin pallar med en hel mässhelg tillsammans med de tuffaste motorcyklister planeten härbärgerar, då kommer den att fixa en lugnare tjänstgöring i ditt kök, eller kanske i ditt garage, helt, helt klanderfritt.

Jag kan även varmt rekommendera den fiffiga mjölkskummaren de också säljer till lågt pris. Med den kan du enkelt skumma både varm och kall mjölk, samt bereda ljuvligt god chokladmjölk. (För dem som nu inte riktigt är så hårda att de tuggar kedja och dricker gaffelolja... ;)
Ciao / Ne
Skriv svar