Premiärtur

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

hassew
Distriktsombud 6 (Östergötland)
Inlägg: 618
Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981

Stelvio NTX 2015

Premiärtur

Inlägg av hassew »

Sådär! Premiärturen avklarad. Jag kan väl inte påstå att jag hoppar runt av glädje, men visst känns det fint.
Det här blir ju min femtionde säsong, men det känns fortfarande kul att sitta upp på hojen för en tur. :D :D :D
Det blev ca 15 mil på några favoritvägar i trakten. Lite grus kvar här och där som vanligt på våren.
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Premiärtur

Inlägg av geguzzi »

våren bredder ut sig i landet kul.
blir en tur till Pulken imorgon titta på tranor, ev. stöter ihop med en italienare om vi krossar våra väger imorgon 8)
geguzzi
hassew skrev:Sådär! Premiärturen avklarad. Jag kan väl inte påstå att jag hoppar runt av glädje, men visst känns det fint.
Det här blir ju min femtionde säsong, men det känns fortfarande kul att sitta upp på hojen för en tur. :D :D :D
Det blev ca 15 mil på några favoritvägar i trakten. Lite grus kvar här och där som vanligt på våren.
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar