Giornale 2-19

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

Giornale 2-19

Inlägg av DeThomaso »

Det är 2 dagar kvar till sista inlämningsdag för detta nummer och inte ett enda bidrag, från någon, har inkommit. Så jag undrar om jag ska kopiera förra numret, med en ny framsida eller om vi ska flytta numret till hösten i stället? Vad säger ni medlemmar? Det är, för mig, helt uppenbart att 3 tidningar är för mycket för det material som kommer in.
Jag har prövat att flytta slutdatumet för utgåvorna, för att underlätta för alla att skicka in, men det har bara inneburit att alla andra flyttar fram sina datum lika mycket. Och nu är det som så att eders redaktör inte kan bistå med materialet till tidningen för då är det ingen medlemstidning längre utan redaktörens tidning och det var väl ändå inte meningen med tidningen från start?
Kommentarer?
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

Re: Giornale 2-19

Inlägg av DeThomaso »

Jag har pratat med klubbens materialförvaltare och vi kom fram till att vi skjuter detta nummer på framtiden. Tidningen kommer ut igen när material finns.
Thomas N
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Giornale 2-19

Inlägg av geguzzi »

Hej Thomas

Hoppas du fått ihop många sommar berättelser och när vill du få in de?
Från alla vår medlemmar, kanske vi ska anlita Tina och hennas fina stickningar som kom med i något nummer :roll:


DeThomaso skrev:Jag har pratat med klubbens materialförvaltare och vi kom fram till att vi skjuter detta nummer på framtiden. Tidningen kommer ut igen när material finns.
Thomas N
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar