Årets guzzi verkstad.

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

jakal
GuzziFanatisk
Inlägg: 206
Blev medlem: 28 apr 2007, 19:05
Mina motorcyklar: Guzzi fan.
V85 TT
Ägt 5 guzzi under mina mc år.
Ort: Ystad

Årets guzzi verkstad.

Inlägg av jakal »

Hej
Har en idé om att utnämna en mc verkstad i Sverige som gör ett bra jobb med våra guzzi på alla sätt. Verkstaden kan ju få ett diplom att sätta och något mer. Plus att vi gör ett reportage i vår klubb tidning om verkstaden. På så sätt kanske vi kan få igång andra verksamheter att börja ta vårt märke på allvar. Jag ser det som ett sätt att börja lobba för oss guzzi ägare.
V85tt
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: Årets guzzi verkstad.

Inlägg av Raz »

Halvt off-topic tycker jag att Wheeler Dealer i Nacka är helt outstanding för mc-däck om man kan köpa hans små egenheter (framför allt att han bara tar kontanter [nej, inte ens Swish] och bara tar emot lösa hjul). Bra pris, mycket kompetent och, wait for it, han är ärlig och hederlig!

Om jag hittade en verkstad som var åtminstone hälften så bra som han skulle jag absolut våga lämna bort hojen.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
bluebike
GuzziFanatisk
Inlägg: 154
Blev medlem: 31 okt 2013, 18:15
Mina motorcyklar: sp3, california 1100

Re: Årets guzzi verkstad.

Inlägg av bluebike »

Inte Sverige,men ett förbannat bra ställe om man är på väg ner i europa.Doc jensen utanför Hamburg.Stannade till där nu i sommras och fick bytt sumpen till en med utvändigt filter,det var andra gången som jag var där,och blev lika vänligt och proffsigt bemött igen,kan varmt rekomenderas
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Årets guzzi verkstad.

Inlägg av geguzzi »

Hej

Här i Helsingborg finns Nilsson MC (Honda) men man är alltid välkommen där.
Har byt däck, packat om framgaffel köpt delar/packnings utrustning alltid fått 100% hjälp
vinter halvåret har de föreläsningar om mc åkning och allt runt mc, varit på två olika och de var bra.

geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar