Det går nog att få dit en kompressor billigare (typ 500 USD var det nån som sa) om man har möjlighet till lite eget verkstadsarbete. Det där är väl pris för färdigt kit som passar Guzzi rakt av? Men en stackars radhusfånge som jag har ju inte mycket till verkstad
Kolla in den här tråden:
http://www.v11lemans.com/forums/index.p ... =4943&st=0 särskilt från inlägg 18 och framåt. Det står turbo i början men det är kompressor det handlar om.
Dubbla mappar är på gång till MyECU också. Jag har betatestat första steget mot detta, nämligen att man kan göra backup och restore på mappen internt i Optimisern. Det är inte många rader kod som fattas för att också kunna byta mellan de två mapparna man faktiskt har då, fram och tillbaka. Tjatar man lite på Cliff så sätter han nog fart.
Annars kommer ju closed loop, om man kör det, redan nu att kompensera hyfsat för de olika AFR man kan behöva beroende på andel E85 i tanken, så med sansat högt komp (jag tror jag har 10.5:1 nu med bara planad topp) så borde det funka. Men vid fullgas skulle man helst ha lite större spridare eller högre soppatryck. Jag tror iofs inte det är något problem. En vacker dag får jag tid att prova, det hänger lite på att jag vill ha en backup med bil och soppadunkar redo