Trimmkammar!

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

johan
Guzziåkare
Mina motorcyklar: Guzzi 750 s3 Nr 1 !!! Bimota HB2 Nr 4. Laverda jota .

Trimmkammar!

Inlägg av johan »

Hepp
Undra om någon har erfarenhet av megacycle kammar? Jag har kört med en 620*10 som jag nu har tagit ur motorn efter kanske 500mil :( ser för jävlig ut se bild . lyftare helt oskadade och i nyskick.(allt annat kollat,och i perfekt skick)
Har mailat till mike rich motorsport som sålde kamen till mig,han har vidarbefodrat bilderna till megacycle . väntar på svar .
Frågan är, våga man göra ett nytt försök med megacycle ? .Dollarn är ju frestande!
Finns det någon där ute som har provat deras 620*8 ? Är den för "vass" för gatan? Eller någon som kan tipsa om någon annan elak kam!
Ni som kör i classic,vad körs det med för kammar? Tider/lyft.
Ps. varför kan jag inte "söka" på AUS guzzi forumet ? tips!
Johan
Bilagor
cam 221.JPG
(326.42 KiB) Nerladdad 128 gånger
cam 221.JPG
(326.42 KiB) Nerladdad 93 gånger
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023

Re: Trimmkammar!

Inlägg av Raz »

Fanken vad det ser ut. Kanske härdningsfel eller nåt. Är det bara en nock som är dålig? Jag har bara hört gott om Megacycle.

Inte ens Google (med site-taggen) funkar på Guzzi Exchange av nån anledning. Vi bråkade lite om det (inte Google alltså utan den egna sökfunktionen) för flera år sedan men Phil som sköter forumet har väl inte tid eller kunskaper kanske. Förresten har jag tom. för mig att jag seedade sajten till Google också då men det har tydligen inte hjälpt. Ganska konstigt faktiskt. Jag ska prova igen.
Alive and ticking
The world is my dyno!
Skriv svar