Showplate

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

Leffe Rauk, Visby
Guzzifantast
Inlägg: 53
Blev medlem: 26 nov 2008, 18:29
Mina motorcyklar: BSA 125,Blue Fighter150, Indian Big Chief 1200,Vespa 125, Vespa 150, Triumph 650, Suzuki 650, Suzuki 750, Suzuki 1400, Honda ST 1100, Harley D. Electra Glide Classic och NU Moto-Guzzi California EV + Guzzi 1200 GL NORGE

Showplate

Inlägg av Leffe Rauk, Visby »

Nicke! Köpte Du en "Crossfigther" skylt eller en med godkända mått från Showplate?
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Showplate

Inlägg av Nicke »

Tjena. Jag köpte crossfightern eftersom storleken har betydelse. Det var dessutom den som erbjöds i "Guzzipaketet".
Jag tänker testa att besikta hojen med den plåten, det borde gå vägen.
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Showplate

Inlägg av Nicke »

Och vägen gick det!! I går besiktigade jag både Ntx:en och Dayzzan. Inte ett ont ord sades om crossfighterskylten eller något annat.

Nu beställer jag Guzzipaket till hela vagnparken. (Hoppas Sir Jari också ser till att snygga till sig därbak, ännu mer... :
;)
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Showplate

Inlägg av Jörgen »

Gratulerar till de lyckade besiktningarna! Vad roligt att det funkade :) ! Om jag fattar rätt, så har dina skyltar måtten 140x110. Eller? Förmodar att du har S-märket på oxå.. Blir inspirerad av dina verk och kommer troligtvis att beställa en Crossfighter. Vad syftar du på när du talar om "Guzzipaketet"? Har spanat på Showplate.se utan att finna något sådant.

Cheers
Jörgen
Användarvisningsbild
Jari
GuzziFanatisk
Inlägg: 415
Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79
Ort: Bygdeå

Re: Showplate

Inlägg av Jari »

Nicke skrev:Och vägen gick det!! I går besiktigade jag både Ntx:en och Dayzzan. Inte ett ont ord sades om crossfighterskylten eller något annat.

Nu beställer jag Guzzipaket till hela vagnparken. (Hoppas Sir Jari också ser till att snygga till sig därbak, ännu mer... :
;)
Ja,ja eftersom du tjatar så mycket om det så beställde jag en nyss. Skickade faktura till dig :D :D

Sir Jari
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Showplate

Inlägg av Nicke »

Hahahaaa. Bra initiativ där!

Guzzipaketet har dessvärre ramlat bort från Showplates hemsida, men går likväl att beställa. Det består av en Crossfighterskylt med svart skylthållare som är pyntad med "MOTO GUZZI" i röd text i nederkanten.
Snyggish!!

Du kan hitta bilder (annons) både i forumet och i några av de senaste Giornalenumrena.

http://www.guzziclubforum.nu/Forum/view ... =showplate
Ciao / Ne
Skriv svar