Forum för Guzzi Enduro
rätt nytt så inte så många inlägg ännu.
geguzzi
Klick on: http://www.razyboard.com/system/user_stelvioforum.html
razyboard.com Forum
http://www.razyboard.com
stelvioforum
Forum för Guzzi Enduro
Moderator: Moderatorer
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Forum för Guzzi Enduro
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- Guzzi-Leif
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 581
- Blev medlem: 01 aug 2009, 14:52
- Mina motorcyklar: Guzzi genom åren: Stornello 125 (1974-76), 850 T3 Calif (1979-80), Calif II (1983-85), 1000 SP II (1985-86 o. 1987-2004!), 1200 Stelvio (2009-13), 1200 Stelvio NTX 2013-?
- Ort: Karlstad
Re: Forum för Guzzi Enduro
Verkar riktigt bra! Pest att jag inte kan tyska dårå...
M339 Leif Gustavsson, leg. tråkmåns i Karlstad