geguzzi
APP -Mobil
Moderator: Moderatorer
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
- poon
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 143
- Blev medlem: 09 aug 2009, 01:14
- Mina motorcyklar: **** BREVA 750 2004
GRISO 850 2006 - Ort: Vårberg STHLM
Re: APP -Mobil
Du är inte ensam om att gilla den
Fast min är snyggare

Fast min är snyggare
