ventiler till Lario

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

ventiler till Lario

Inlägg av DeThomaso »

Hej alla
Nån som vet vilken kvalitet det är på ventilerna som säljs av stein dinse eller gutsibits? Är det orginal eller någon bättre (läs hårdare) kvalitet?
Thomas
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna