California t3 sadel och packväskor på California 2

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

v10
Guzziåkare
Inlägg: 46
Blev medlem: 15 dec 2008, 20:46
Mina motorcyklar: Le mans v11 California 2.Tidigare:Stelvio 1200ntx MG 1100 sport . MG Centauro. Bmw r1150rt . Bmw r1150gs. Africa twin. Suzuki dr800. Honda cbx 550. Harley 750 -47. Yamaha as2 125

California t3 sadel och packväskor på California 2

Inlägg av v10 »

Hej! Har nån provat eller vet om California t3's packväskfästen och sadeln passar på en California 2?
Guzzikjelle
Kassör & Medlemsregistrator
Inlägg: 1205
Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Ort: Österbymo

Re: California t3 sadel och packväskor på California 2

Inlägg av Guzzikjelle »

Hej tror inte det passar så bra T3 har en kortare sving och bakram än vad California II .Jag har meckat dit sadel från California 850 den tidigare Califonian, på en Calle II och det gick men var inte helt enkelt. Kjelle
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
v10
Guzziåkare
Inlägg: 46
Blev medlem: 15 dec 2008, 20:46
Mina motorcyklar: Le mans v11 California 2.Tidigare:Stelvio 1200ntx MG 1100 sport . MG Centauro. Bmw r1150rt . Bmw r1150gs. Africa twin. Suzuki dr800. Honda cbx 550. Harley 750 -47. Yamaha as2 125

Re: California t3 sadel och packväskor på California 2

Inlägg av v10 »

Guzzikjelle skrev:Hej tror inte det passar så bra T3 har en kortare sving och bakram än vad California II .Jag har meckat dit sadel från California 850 den tidigare Califonian, på en Calle II och det gick men var inte helt enkelt. Kjelle
Ok tack för informationen!
Skriv svar