Tips på bra webbshop?

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
guzz
Guzziåkare
Inlägg: 28
Blev medlem: 18 sep 2008, 10:14
Mina motorcyklar: v11 sport 2001
Vespa PX 225 1986
Ort: Stockholm

Tips på bra webbshop?

Inlägg av guzz »

Har ni erfarenheter från bra/billiga webbshoppar för att beställa reservdelar och tillbehör?
T ex medbringare i växellådan, kopplingshandtag och oljefilter... :wink:

/Samuel
Användarvisningsbild
motorino2002
Guzzifantast
Inlägg: 70
Blev medlem: 26 okt 2008, 10:30
Mina motorcyklar: Några Italien Cyyklar(det heter så på Skånska)och Skoters.
Ort: Svedala

Re: Tips på bra webbshop?

Inlägg av motorino2002 »

Hej !!
Jag och andra här i Skåne brukar beställa Italien Cyykel delar och prylar från,..
http://www.escher.de/escher/Willkommen.html. i Tyskland.
Jag vet även många Danskar som handlar av henne.
Barbara Escher talar och skriver förutom såklart Tyska,..både Engelska och Italienska,..hon har många personliga kontakter i Italien och är ofta där,..så hon brukar kunna fixa fram även udda prylar som annars är svåra att få tag på.(till skillnad från andra svarar hon alltid på dina meil)
Har du handlat av henne några gånger,.så skickar hon vid akuta behov,..prylarna direkt hem till dig med expressfrakt ,...BIC/SWIFT och IBAN nummer på Fakturan,..så du betalar prylarna så fort du fått hem dem !!

Även Stein Dinse och Gawa Guzzi är OK.
http://www.stein-dinse.com/
http://www.gawa-guzzi.de/index.html

Men jag föredrar Eschers personliga service,..priserna är ungefär desamma.

Mvh.
SS/Kjell
JAG TROR ENDAST PÅ DET JAG KAN SE !!

" Non correre mai piu´ veloce di quanto il tuo Angelo custode possa volare !!! "
Skriv svar