Oljetråd. Heh..

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
-ah
GuzziFanatisk
Inlägg: 327
Blev medlem: 02 apr 2007, 22:03
Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
Ort: Limhamn

Oljetråd. Heh..

Inlägg av -ah »

:oops:

Nån som vet om det säljs Motorex (eller Agip eller va fan som helst utom Castrol) 10W-60 nånstans söder om Veberöd?

Tänkte vara lite duktig inför årets resa som går till Bosnien.
(..och om jag behöver förklara mig, efter förra årets 8-dagars tur på 600 mil, som även gick förbi ett alldeles öde Mandello, tappade jag ur de sirapsliknande resterna av Q8 F1 10W-50 ur motorn. Tänkte att man kunde följa rekomendationerna i år, och se om det blir bättre. Den blir lite varm emellanåt, smallblocken....)
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"