Nån som vet om det säljs Motorex (eller Agip eller va fan som helst utom Castrol) 10W-60 nånstans söder om Veberöd?
Tänkte vara lite duktig inför årets resa som går till Bosnien.
(..och om jag behöver förklara mig, efter förra årets 8-dagars tur på 600 mil, som även gick förbi ett alldeles öde Mandello, tappade jag ur de sirapsliknande resterna av Q8 F1 10W-50 ur motorn. Tänkte att man kunde följa rekomendationerna i år, och se om det blir bättre. Den blir lite varm emellanåt, smallblocken....)