ljuddämpare
Moderator: Moderatorer
-
motoguzzi87
- Guzziåkare
- Inlägg: 38
- Blev medlem: 20 mar 2007, 13:25
- Mina motorcyklar: MG Le Mans IV -87
fd:
Honda CX500E
CB900F, F2
CB1100R - Ort: Linköping
ljuddämpare
Nått som talar emot att man ska köpa mistrals rostfria dämpare till LM 4 ?
-
motoguzzi87
- Guzziåkare
- Inlägg: 38
- Blev medlem: 20 mar 2007, 13:25
- Mina motorcyklar: MG Le Mans IV -87
fd:
Honda CX500E
CB900F, F2
CB1100R - Ort: Linköping
Re: ljuddämpare
ok, så ljudbilden är helt ok ur dom med andra ord ?
Priset är inte så blodigt när hämtar hem från ursprungslandet.
ska nedåt och tävla i lite annat och tänkte passa på och ta
vägen hem över italien.
Priset är inte så blodigt när hämtar hem från ursprungslandet.
ska nedåt och tävla i lite annat och tänkte passa på och ta
vägen hem över italien.
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: ljuddämpare
Har nog aldrig hört ngn säga att dom är missnöjda med ljudet på Mistral.
Själv har jag ovala kolfiber och är oxå nöjd.
När ska du till Italien och var?
Vi är ju ett gäng som åker ner i början på aug. Kommer väl att befinna oss
i norra Italien ca: 6-13 aug, nånting.
Nu känner jag mig jävligt frågvis men:
- vad ska du tävla i för nåt?
Själv har jag ovala kolfiber och är oxå nöjd.
När ska du till Italien och var?
Vi är ju ett gäng som åker ner i början på aug. Kommer väl att befinna oss
i norra Italien ca: 6-13 aug, nånting.
Nu känner jag mig jävligt frågvis men:
- vad ska du tävla i för nåt?
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)