Hej,
Jag har en Griso 850 och funderar på att lägga till en 1200 Sport till stallet. Är det någon av er som testat performance kittet till 1200:an? Jag menar fabrikskittet med lafranconi-dämparna, en ny ECU etc?
Jag skulle vara väldigt tacksam för synpunkter på detta kit; ger det märkbar effekt, ljudnivå, soppaförbrukning, kort sagt: är det värt pengarna?
Ha det bra,
Jörgen
Performance kit 1200 Sport
Moderator: Moderatorer