geguzzi
sista turen i år??
Moderator: Moderatorer
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
sista turen i år??
nu var man ut och körde i tisdags sol och fint väder
nu när man tittar ut regn med snö fuuuuuuuuuu
geguzzi
geguzzi
- Bilagor
-
- DSC00928.JPG (100.83 KiB) Visad 4937 gånger
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: sista turen i år??
missade en bild hur skönt det är på hösten
ihelg blir det nog lite fiske torsken har kommit tillbaka så man får åka ut i en liten bår med en sådan där japan motor
geguzzi
ihelg blir det nog lite fiske torsken har kommit tillbaka så man får åka ut i en liten bår med en sådan där japan motor
geguzzi
geguzzi skrev:nu var man ut och körde i tisdags sol och fint vädernu när man tittar ut regn med snö fuuuuuuuuuu
![]()
geguzzi
- Bilagor
-
- DSC00931.JPG
- (76.25 KiB) Nerladdad 91 gånger
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
-
hassew
- Distriktsombud 6 (Östergötland)
- Inlägg: 618
- Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
- Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981
Stelvio NTX 2015
Re: sista turen i år??
Härliga bilder!
Och en snygg Quota till på köpet!
/ Hasse
Quota 1100ES
Och en snygg Quota till på köpet!
/ Hasse
Quota 1100ES
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: sista turen i år??
tackar
ev. på söndag blir det en ny tur av avaktar på väderet om det blir va blir det till Rosenhills cafe
ni som inte varit där kan gå in på länken och titta http://caferosenhill.se/
geguzzi
ev. på söndag blir det en ny tur av avaktar på väderet om det blir va blir det till Rosenhills cafe
ni som inte varit där kan gå in på länken och titta http://caferosenhill.se/
geguzzi
hassew skrev:Härliga bilder!
Och en snygg Quota till på köpet!
/ Hasse
Quota 1100ES
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: sista turen i år??
NU är det dags i morgon tar jag en tur har kollat med Polman han har lovat 9plus och sol
så jag tänkte fika på cafe rosenhill runt klockan 13:00 lördag.
vi kämpar på en mild vinter
geguzzi
vi kämpar på en mild vinter
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: sista turen i år??
Kanske, kanske finns en liten chans.
Återkommer i ärendet.
Återkommer i ärendet.
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: sista turen i år??
Hej! nu har det varit en skön åk tur på ca: 3timmar med kaffe emellan missade en guzzi på cafet när vi gick in så såg vi en röd guzzi åka iväg tråkigt nog annars var det som en vår tur l
längtar efter våren redan
geguzzi
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: sista turen i år??
Vad kul det lät!
Synd man inte hann packa fram cykeln tillräckligt snabbt
Hur många blev ni?
Synd man inte hann packa fram cykeln tillräckligt snabbt
Hur många blev ni?
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: sista turen i år??
ja och fru där bak men på cafet var det säkert 20-30 hojar
geguzzi
geguzzi
Tobbe skrev:Vad kul det lät!
Synd man inte hann packa fram cykeln tillräckligt snabbt![]()
Hur många blev ni?
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: sista turen i år??
Där ser man, trevligt 
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
-
Guzzikjelle
- Kassör & Medlemsregistrator
- Inlägg: 1205
- Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
- Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
- Ort: Österbymo
Re: sista turen i år??
Hej tog faktiskt en kortare tur idag, soligt 10-12 grader, sista turen för året kan ju fortfarande avnjutas vi har cirka 40 dar kvar detta år, så ge inte upp änn 
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
Medlemregistrator