Allways look on the bright side of life
Koppling LM 4
Moderator: Moderatorer
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: Koppling LM 4
Å andra sidan kan du ju bara svänga förbi Ånge på vägen imorrn!
Allways look on the bright side of life
Allways look on the bright side of life
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
- Jari
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 415
- Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
- Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79 - Ort: Bygdeå
Re: Koppling LM 4
Kolla på bloggen så får ni fortsättningen

- Jari
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 415
- Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
- Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79 - Ort: Bygdeå
Re: Koppling LM 4
Tack alla för goda råd och tips. Tack Raz.
Nu är hojen ihopskruvad och jag skall ta en tur för att se att den håller ihop åtminstonde några mil. Annars så blir det ju en bra testtur till Italien.
Sir Jari
Nu är hojen ihopskruvad och jag skall ta en tur för att se att den håller ihop åtminstonde några mil. Annars så blir det ju en bra testtur till Italien.
Sir Jari
Re: Koppling LM 4
Vad bra Jari! För här i Smålands djupa skogar är ostkakan färdig, ölen på kylning i källaren och grillen laddad. Så jag hoppas du kommer med resten av Mandelloresenärerna på söndag.
Ciao
Ciao
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Fd Redattrice di Giornale
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: Koppling LM 4
Lugn, bara lugn, Tina!
We'll be there.....
Du läser ju hur envisa och uppfinningsrika norrlänningarna kan vara, eller hur
Du kan säkert fylla på lite till
We'll be there.....
Du läser ju hur envisa och uppfinningsrika norrlänningarna kan vara, eller hur
Du kan säkert fylla på lite till
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)