Rox risers

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

hassew
Distriktsombud 6 (Östergötland)
Inlägg: 618
Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981

Stelvio NTX 2015

Rox risers

Inlägg av hassew »

Tycker du att ditt styre är för lågt eller sitter för långt fram? Kanske magen tar emot! :wink: Om inte bantning hjälper kolla in den här sidan.
http://www.roxspeedfx.com/cgi-bin/cart/ ... cat_id=268
Hasse
Bilagor
Rox  pivoting.jpg
Rox pivoting.jpg (19.97 KiB) Visad 1215 gånger