Sida 1 av 1
Tips på bra webbshop?
Postat: 15 mar 2009, 14:06
av guzz
Har ni erfarenheter från bra/billiga webbshoppar för att beställa reservdelar och tillbehör?
T ex medbringare i växellådan, kopplingshandtag och oljefilter...
/Samuel
Re: Tips på bra webbshop?
Postat: 15 mar 2009, 19:47
av motorino2002
Hej !!
Jag och andra här i Skåne brukar beställa Italien Cyykel delar och prylar från,..
http://www.escher.de/escher/Willkommen.html. i Tyskland.
Jag vet även många Danskar som handlar av henne.
Barbara Escher talar och skriver förutom såklart Tyska,..både Engelska och Italienska,..hon har många personliga kontakter i Italien och är ofta där,..så hon brukar kunna fixa fram även udda prylar som annars är svåra att få tag på.(till skillnad från andra svarar hon alltid på dina meil)
Har du handlat av henne några gånger,.så skickar hon vid akuta behov,..prylarna direkt hem till dig med expressfrakt ,...BIC/SWIFT och IBAN nummer på Fakturan,..så du betalar prylarna så fort du fått hem dem !!
Även Stein Dinse och Gawa Guzzi är OK.
http://www.stein-dinse.com/
http://www.gawa-guzzi.de/index.html
Men jag föredrar Eschers personliga service,..priserna är ungefär desamma.
Mvh.
SS/Kjell