Sida 1 av 1

Nyare gaffel Le mans IV

Postat: 09 jul 2009, 09:59
av motoguzzi87
Nån som har monterat en USD gaffel på en LM 4-5 ?

Hittade en länk på guzzitech där man monterat en GSX R gaffel på en LM 4.

Ska riva ner min LM 4 i vinter och antignen orginalrenovera eller
pyssal om den till nått liknande en DÄS

Re: Nyare gaffel Le mans IV

Postat: 09 jul 2009, 10:13
av tokker
hej
har inte gjort det på precis en lemans 4-5 men på flera andra bygge det som ska fixas är styrstolpen o styrlagar dom passer som regel aldrig rakt på, så svarva en ny styrstolpe ( axlen som går genom ramen) o hitta lagar som passer sen är det klart. kan även bli lite med försprång o sånt men jag har aldrig behövd ändra i ramen. bara på brännet lycka till