Nyare gaffel Le mans IV
Postat: 09 jul 2009, 09:59
Nån som har monterat en USD gaffel på en LM 4-5 ?
Hittade en länk på guzzitech där man monterat en GSX R gaffel på en LM 4.
Ska riva ner min LM 4 i vinter och antignen orginalrenovera eller
pyssal om den till nått liknande en DÄS
Hittade en länk på guzzitech där man monterat en GSX R gaffel på en LM 4.
Ska riva ner min LM 4 i vinter och antignen orginalrenovera eller
pyssal om den till nått liknande en DÄS