Sida 1 av 1

Handlat på Stein-Dinse?

Postat: 25 aug 2009, 22:27
av Tobbe
Får just nu lite hjälp med hmm lite service på hojen och "hjälpen" beställde grejer från SD.
Han (och jag) blev lite bekymrade över betalningen bara.
"Hjälpen" matade in sitt kortnummer och trodde pengarna skulle dras därifrån och så var allt frid och fröjd.
Men så var icke fallet. Idag fick han en anmodan att sätta in pengarna på deras konto, oxå.

Har du erfarenhet av att ha handlat där och vet vad som gäller?

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Postat: 26 aug 2009, 07:33
av tokker
man måste ha pengar på kontot :mrgreen: :lol: . jag handler mycket hos stein-dinse o betaler direkt på deres hemsida har aldrig haft problem med varken betalning eller leverans, bara kanon service o är man tveksam över något är det bara att ringa dom, dom prater även engelska

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Postat: 26 aug 2009, 15:11
av -ah
tokker skrev:man måste ha pengar på kontot :mrgreen: :lol: . jag handler mycket hos stein-dinse o betaler direkt på deres hemsida har aldrig haft problem med varken betalning eller leverans, bara kanon service o är man tveksam över något är det bara att ringa dom, dom prater även engelska

Sammalunda.
Men är det vajsing, maila dom. Det löser sig nog.

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Postat: 26 aug 2009, 15:50
av Tobbe
Okej, tack alla :D

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Postat: 26 aug 2009, 18:25
av jallbert
Har oxå handlat där utan problem. Paketet levererades hem till garaget och pengar drogs från kontot utan problem.