Handlat på Stein-Dinse?
Postat: 25 aug 2009, 22:27
Får just nu lite hjälp med hmm lite service på hojen och "hjälpen" beställde grejer från SD.
Han (och jag) blev lite bekymrade över betalningen bara.
"Hjälpen" matade in sitt kortnummer och trodde pengarna skulle dras därifrån och så var allt frid och fröjd.
Men så var icke fallet. Idag fick han en anmodan att sätta in pengarna på deras konto, oxå.
Har du erfarenhet av att ha handlat där och vet vad som gäller?
Han (och jag) blev lite bekymrade över betalningen bara.
"Hjälpen" matade in sitt kortnummer och trodde pengarna skulle dras därifrån och så var allt frid och fröjd.
Men så var icke fallet. Idag fick han en anmodan att sätta in pengarna på deras konto, oxå.
Har du erfarenhet av att ha handlat där och vet vad som gäller?