Åkte till Biltema för att inhandla ett depåstöd och hittade ett som verkade kanon.
Väl hemma vad det bara att justera in det så att det passade min donna och trampa till så stod hon stabilt och bra. Denna underbara hjälp detta innebar för 249 kronor, rena klippet!
Detta besparade mig många svordomar, det är jag säker på....