Heja Biltema!
Postat: 02 sep 2009, 21:35
Idag skulle jag demontera bakhjulet på min V11 för att byta bakdäck och till saken hör att jag inte haft hojen så länge så jag har aldrig gjort det på en Guzzi innan.
Åkte till Biltema för att inhandla ett depåstöd och hittade ett som verkade kanon.
Väl hemma vad det bara att justera in det så att det passade min donna och trampa till så stod hon stabilt och bra. Denna underbara hjälp detta innebar för 249 kronor, rena klippet!
Detta besparade mig många svordomar, det är jag säker på....
Åkte till Biltema för att inhandla ett depåstöd och hittade ett som verkade kanon.
Väl hemma vad det bara att justera in det så att det passade min donna och trampa till så stod hon stabilt och bra. Denna underbara hjälp detta innebar för 249 kronor, rena klippet!
Detta besparade mig många svordomar, det är jag säker på....