Återkallad?...eller inte?

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

SportGuzzi
GuzziFanatisk
Inlägg: 139
Blev medlem: 21 maj 2009, 09:51
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport 2000
Ort: Göteborg

Återkallad?...eller inte?

Inlägg av SportGuzzi »

Hej, jag har en V11 -00 som "bott" i Italien tom 2006. Om man ser i länken nedan så har det varit två återkallanden till denna modell som båda är ganska allvarliga. Hur vet jag om min hoj är ordnad?? :?:
Finns det instansat vid ramnumret eller bör jag leta någon annanstans? Det finns ingen som jag kan fråga om denna hoj tyvärr.

http://www.v11lemans.com/forums/index.p ... hl=gearbox