Hej, jag har en V11 -00 som "bott" i Italien tom 2006. Om man ser i länken nedan så har det varit två återkallanden till denna modell som båda är ganska allvarliga. Hur vet jag om min hoj är ordnad??
Finns det instansat vid ramnumret eller bör jag leta någon annanstans? Det finns ingen som jag kan fråga om denna hoj tyvärr.