Har povat bara med USB och kabelarna men utan hoj och det visar inget
VDSTS
Moderator: Moderatorer
- franssos
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 377
- Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13 - Ort: varberg
VDSTS
Jag undrar on jag måste ha kablarna koplade på batteri och diagnostic kabel på ECU samt tändningen på för att kunna öppna programmet på min dator.
Har povat bara med USB och kabelarna men utan hoj och det visar inget
inte ens vad jag har för ECU.
Har povat bara med USB och kabelarna men utan hoj och det visar inget
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
- -ah
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 327
- Blev medlem: 02 apr 2007, 22:03
- Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
- Ort: Limhamn
Re: VDSTS
franssos skrev:Jag undrar on jag måste ha kablarna koplade på batteri och diagnostic kabel på ECU samt tändningen på för att kunna öppna programmet på min dator.
Har povat bara med USB och kabelarna men utan hoj och det visar ingetinte ens vad jag har för ECU.
Hur skulle programmet kunna visa vad du har för ECU, om inte den är inkopplat
Det enda du inte nödvändigtvis måste koppla in är motorcykelns batteri, men du måste ha en 12 V likströmskälla inkopplat under alla omständigheter.
Och se till att batteriet är rätt inkopplat, röd plus svart minus, annars stekar du ECUn.
Programmet talar om för dig när tändningen skall slås på och av.
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"
- franssos
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 377
- Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13 - Ort: varberg
Re: VDSTS
Bra, klar och tydligt men jag kör gärna förbi dig på vår kanten oavsett mina framgångar med manicken ,det kan vara nyttigt med lite råd under ledning av dig som andvänder VDSTS och en trevligt körring på köpet , brukar mest örla omkring annars
Gott nytt.
Gott nytt.
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....