Hej i vintermörkret!
Fick ett tips av kompisen på Osram som jag vill dela med mig av. Till er som vill få syn på Grävlingar och andra rundningsmärken som dyker upp på vägarna i skymningen, och som även vill synas lite bättre idagsljus. Kolla länken, skall självprova X-Racer.
http://www.osram.se/mcbelysning
mvh
Perra
Belysning fram
Moderator: Moderatorer
-
Guzziologen
- Guzzifantast
- Inlägg: 83
- Blev medlem: 18 jan 2010, 20:56
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi 1100 Sport -97
Moto Guzzi Stelvio NTX -16
Tidigare hojar:
Montesa Cota 123 -81
Moto Guzzi Stornello 125 (160) -72
Moto Guzzi V50 Monza -84
Moto Guzzi Le Mans 850 III -82 - Ort: JÄRNA
- -ah
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 327
- Blev medlem: 02 apr 2007, 22:03
- Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
- Ort: Limhamn
Re: Belysning fram
Tyska Motorrad testade en hel hög H4-lampor för ett par nummer sedan. Osrams rankades väldigt högt, men den som tog hem priset alla kategorier var Philips XP-moto; bästa ljusfördelning och längst räckvidd. Dyr är den också, men det är Osrams med.
Inte för att förringa Osram, f.ö. Utvecklingen går uppenbart fort även inom detta område.
Själv ser jag som en mullvad om natten, och undvikar mörkerkörning.
http://www.motorradonline.de/de/zubehoe ... pen/283833
Inte för att förringa Osram, f.ö. Utvecklingen går uppenbart fort även inom detta område.
Själv ser jag som en mullvad om natten, och undvikar mörkerkörning.
http://www.motorradonline.de/de/zubehoe ... pen/283833
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: Belysning fram
själv så går min laddning på vet inte vad men att koppla på ex ljus tar död resten av hojen
geguzzi
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.