Sidostöd 1100 sport

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
anders bielsten
UppKomling
Inlägg: 8
Blev medlem: 16 okt 2010, 19:57
Mina motorcyklar: 1100 Sport -97
Ort: Malmö

Sidostöd 1100 sport

Inlägg av anders bielsten »

Mitt sidostöd har blivit stukat. Böjt sig utåt i godset. Har någon ett tips? Går inte att få tag på ett nytt.
Det finns kanske någon som har ett liggande? Desperat hjälpbehov pga att mc,n nu hänger i taket med spännband. :?
//@
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: Sidostöd 1100 sport

Inlägg av Raz »

anders bielsten skrev:Mitt sidostöd har blivit stukat. Böjt sig utåt i godset. Har någon ett tips? Går inte att få tag på ett nytt.
Det finns kanske någon som har ett liggande? Desperat hjälpbehov pga att mc,n nu hänger i taket med spännband. :?
Jag har ett liggande, men bara själva stödet och inte fästet. Eller har jag fäste också... ska kolla.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Användarvisningsbild
anders bielsten
UppKomling
Inlägg: 8
Blev medlem: 16 okt 2010, 19:57
Mina motorcyklar: 1100 Sport -97
Ort: Malmö

Re: Sidostöd 1100 sport

Inlägg av anders bielsten »

Jag hoppas att du har fästet. Det är vad jag tycker det enda som inte fungerar på en Guzzi. Hittar jag inte ett fäste här får jag försöka med ett centralstöd. Tackar för hjälp och hoppas du hittar.//@
//@
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: Sidostöd 1100 sport

Inlägg av Raz »

Ju mer jag funderar desto säkrare är jag att jag bara har själva stödet, inte fästet.

Fästet är samma som till V11 och Centauro (kanske fler) så det borde vara lätt att hitta begagnat på eBay eller från Reboot Guzzi. Om det nu inte går att få tag i nytt.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Skriv svar