Kopplingen tar men den frikopplar inte helt och hållet. Den tar så pass mycket att det inte märks vid växling under körning. Det är däremot problem med att få ur ettan's växel då hojen står still med motorn igång. Det är alldeles på gränsen att den vill driva (och gör det en aning nån gång emellanåt), frikopplad med växel i, vid stillastående. När jag söker dragläget kan den hacka/hugga något. Hojen har rullat ca. 1600 mil. Har mina funderingar på orsaken till problemet..
Är det någon som har erfarenhet av liknande problem och vill delge mig de erfarenheterna här? Rena gissningar är jag ej intresserad av men kvalificerade teorier är ok