Hej! Guzzi 850T från 70-talet, USA-reggad. Står i Sverige. Info: "god kondition, ngt underhåll snart, ljud från slutväxeln ibland, Tonti-ram, låga sidostöd, har oljefilter inte äldre versionen med skärm, växellådan bra, tuta och startknapp ej fungerande, kan startas med nyckel, hastighetsmätare i miles.
Inköpts 1 och 1/2 850T slutet 90-talet,en hade kolliderats med resultat böjd framgaffel, den andra tillräckligt med delar för att bygga en hoj, ramen kollades var rak, styrstopparna hade också klippts av. Säljaren köpte ett par ganska nya framgafflar tog bästa delarna och svetsade ny gaffel. Tanken omlackades, speglarna köpta på eftermarknad Sadeln omklädd. Cylindernskydd, styrhant. från BMW 1150. Brembo F09 Brake Caliper, SS Brake Line.
Solid maskin behöver lite tillsyn, dock behövs mekanikerkunskap för att: "disassamble the rear drive and replacing the bearing" (betyder?) är det kostsamt?)
Kostnad regga i Sverige?
Kan ngn dela info,tips./Vänligen K
(Detta är skrivet av Kenneth i sin presentation och överflyttat till egen tråd av mig)
Direkt svar till Kenneth göres här: http://www.guzziclubforum.nu/Forum/memb ... ile&u=8860
Inreggnings tips 850T efterfrågas.
Moderator: Moderatorer
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Inlägg: 1619
- Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Inreggnings tips 850T efterfrågas.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé