Packning VHBT
Postat: 14 jan 2013, 21:27
Hej
Packar om mina förgasare och upptäckte att papperspackningen som jag tog bort under plastlocket var lite buckliga och att det hade blivit tätat med lite silikon runt kanten.
Det ska vara tätt här, och jag tror jag vill impregnera pappret på mina nya packningar innan montage. Något som plast inte ogillar gissar jag på.
Förslag på smörja/smet? någon?
Packar om mina förgasare och upptäckte att papperspackningen som jag tog bort under plastlocket var lite buckliga och att det hade blivit tätat med lite silikon runt kanten.
Det ska vara tätt här, och jag tror jag vill impregnera pappret på mina nya packningar innan montage. Något som plast inte ogillar gissar jag på.
Förslag på smörja/smet? någon?